Smeagol

Red Lillen Smeagol i dag,
om jag ska vara ärlig vet jag inte vad vi tränade på typ?
lite balans, eller om de va repetion om andning.^^
Jag - smigge
Matilda - Bella?
Marielle - Pokemon
Isabell - Lillebirk
Emina - Corvette
Vi hade självständig framridning, och senare tränade vi på att ställa och vi red utan stigbyglar. Fast bara i skritt.
Det var halvsvårt att ställa smeagol, men Lina sa att det inte var så konstigt eftersom jag är i längden förstor för honnom, och nånting..
Allt annat gick väldigt bra.
Alla hästar skötte sig typ, Förutom Corvette som smådampa..
Har en film på de ^^
Men ingen rammla av, och de va sjuukt sjönt.
Ingen häst rusa iväg heller.

Typ första gången?! xd
De ja ska träna på va att räta upp mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0