men ojjdå. ;o

att jag har blivit klant märks mer och mer.

De var efter spanskan på lunchrasten.

Satt i nollan med bea,nan, cissi alexandra och gahdir. Nan satt och fumla med min nyckel och gav mejj den sedan. Tog den en stund innan lektionsdags. När vi kom upp på märker jag plötsligt att nycklarna är borta.går ner och tup kolla om jag se den. NEPP
Smartsomjagär hade jag skorna i skåpett.

Kunde inte vara med på gympan sen, hade ju inga grejs.

jag och alexandra fick ist en långrast. najjssomfan.
Sen kom regne, perfekt! utan skor...



Kommentarer
Postat av: mamma miia

men gumman då....såg att du ringt men satt i möte....gick du hem utan skor???

2010-09-16 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0