ååh, fufan

Nä, nu ärjag gruuumt äcklad!

Jag och bea kom hem från promisen hit, beas mummi kommer in i rummet och prata lite.
Jag sitter och kollar in dessa underbbara råttor, helt jävla kär  [[L,]
 Helt plötsligt skriker beeas morsa till och fumlar vid beas hår, sen ligger en stor,fet jävla snusk spindel på gölve.
först trodd jag de va nå tup ludd av ngt eller så, sen såg jag ju att den sprang.
Upp med bena  fortsomfan,blir asskärrad och jävlarädd.

ni kanske redan förstår att jag är  jäääävligt rädd spindlar?
Ser spindlar i ögonlocken när jag blundar ;s

asså seriöst, ni har väll sätt den där stora plastspindeln på lyxsele djurpark?
Den är tup vid getterna, vid ett "spindelnät" som barna kan klätter i?
iaf, jag dogdogdog när jag såg den, kunde fan inte titta på den, såå jäävla äcklih.
nä fan, mikki hatarhatar spindlar och kmr alltid görare, bleee .

Johh, sitt hos bea. sov här i natt. :]]


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahah, vafan skaru sova hos bea om de ä den där spindeln där? skulle int våga, tänk om den kommer och kryper på dig näru sov? :O

2010-09-04 @ 23:11:14
URL: http://sandraabergkviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0