Yeah,

hitta en roligskämtsak på apberget :d

Mitt avskedsbrev:

Kära Amanda A
För det första vill jag säga att BÄJJAH  är den bästa vän jag haft, och att Danne är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Emelie och Johanna A gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Jullah får ett lyckligt liv tillsammans med Mimi. Jag vill säga tack till Alex P för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Pappa.. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Alexander E tog sitt liv.

Snälla Emil, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.
Jenny, jag gick till en spåkvinna och hon såg att du kommer röka braj med Lollo och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Mormor och Steffe som kommer i 130 km/t i en opel

Bassn, du får ärva alla mina ägodelar, inklusive mina skulder.

gör samma sak på din apberget ; slumpa med din mobil


Yessh,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0