We only live once

Bloggning om eminakvällen kmr,

orkar inte riktigt blogga och fixa dedär med bilder nu. Speciellt när jag nu när jag e sååå jävla trrööttt,
Vi la oss iallafall vid halv2 och klev upp 7. Gissa om jag var liiite trött?

Och sovmorgon i morron skulle ju sitta fint! Men nej, fodring i morron.
upp kvart i sju, HÄRLIGT! ähh,men de blir väll bara å bit i hop :p


Ida ha man vare på långprommis med bea och taffu,- bergbacka runt.
Sen kiika vi in marknan lite, var så jävla munksugen!!
De vart fleeesk.
Munk,
Bea ville ha warmachippisar och jag ville remmisar, så de vart båda.
hhhöööhö, fleesk ;p

Sen ha man bada , heerligt ;p
Mencppmikki fattar inte att man ska he på varmare vatten då de är kallt!, så ja bada kallt ;D -.-

Nu ska man nog sova.

ah, ni kan ju gissa om jag e trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0