VANJA GÄSTBLOGGA<3

hejhej :D
eftersom jag inte ha skaffa blogg ännu så få jag väl gästblogga :P
Ha inte mke att skriva om men lite iaf :D
Sitter med mikki och vi gör inte så mke, ska vi typ fika med robin o rasmus ;d
igår dampa vi rätt mke xD t-ex dansa, slogs med robin, robinson, och en massa mer typ :d

stackars söt hästen min :( försummat henne så de inte är sant. men jag ha ju så sena dagar nu och sen bli de typ buss resa eller bilresa.. de är bara fredagar, lördagar o söndagar man kan ta hand om henne.. men aja. vet inte :(

ROBIN HÄLLDE MARMELAD I MITT ANSIKTE DÅ JAG LÅG OCH SOV! så jag smetade ut de. mitt hår va alldeles hårt och ansiktet jätte kletigt. jag fatta typ ingenting. sen sa han de. fan va sur jag blev fast sen brydde jag mej inte så mke då. är alldeles för trött för att bry mej typ :P

har inte mke att säga men aja, de mesta blev säkert svammel men ha inte riktigt vakna till än.. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0