Sokrates

Igenhoppning på Sokrates satt finfint.

Skritt, trav och galopp gick rätt bra, han var ganska lätt att få fram i galopp.
Vi börja hoppa, och de gick bra, sen när det vart Eminas tur då vi skulle hoppa 3 hinder då fjanta Lillbirk  till sig och for i väg.
Hon gjorde om de och fick över han, sen när vi skulle hoppa nästan hela banan. Då for han oxåå iväg och bockade och sparkade bakut, sen slängde av Emina precis vid ett hinder.. och sen hoppa  han själv över.
allt gick bra som tur va.
Sen skulle jag hoppa hela banan som låg på 5 hinder. Det gick väll sådär bra, vart väll lite för fort men..
Jag skulle försökt sakta ner han mer än vad jag gjorde, [vart typ inget alls men..]
Skulle försökt sitta ner mer i galoppen efter hindrena,
Annars tycker jag att jag gjorde vägarna bra, och att jag hade bra galopp och trav fattningar.. :]]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0