IGENHOPPNING I MORGON DÅRAHHH :]

Har varit lat och inte berätta om hur ridningen gick i måndags.

Det gick ju inte speciellt bra kan jag ju säga..
Vi hade byggt fram 6 hinder, om ja minns rätt.
Jag skulle rida Lillburk, som ja hoppats! :D
Emina - Azibell
Marielle - Pokémon
Isabell - Corvette
Matilda - Sockrates

Vi skrittade fram, började trava och sen hände något så Pokémon for i väg i galopp, Lillbirk hängde med i smeten.
Han bockade och jag försöker hålla mejj fast med en väst som kardborrebanden har öppnats och med långa tyglar hängandes över framvalvet.
Kanske var några fler hästar som dampa oxå, men jag var så fokuserad på att hålla mejj kvar i sadeln så ja märkte inte.
Sen då vi fått stopp på dom, blev det
en stunds lungnande skritt sen travar  vi lite..
Pokémon, Lillbirk och ja tror även Azibell och Corvette for i väg, Pokémon slänger av Marielle. Och jag Och EminaMedAzibell står vid medellinjen, då kommer Pokémon springandes och ställer sig vid oss håll på, då se jag Corvette småstegra sig, Emina berättade senare att Azibell  åxåå gjorde de.
Pokémon fick gå ut, Marielle ville inte rida mer för jag tror hon gjorde illa sig?..
Sen en skritt och sen en trav återigen.
Antingen var det västen jag hade som åkte upp, eller så såg Lillbirk ett spöke. För han drog iväg, och bockade och sparkade bakut. Skulle dra in han på en volt för att lugna han, men de va ett hinder ivägen..
När jag fått stopp på han så beslutar Fanny att vi slutar rida och att vi får igenhoppning.
Vi hade ridigt i 25 minuter, och inte ens börjat hoppa.
Så i morron kl 14.00 äre igenhoppning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0