HAHAHAHAHAH

Jag är så jävla bra!

Inatt då jag och Vanja lagt oss, vaknar jag vid kanske halv3. Då ser jag att Robin Och Rasmus står i dörröppningen till mitt rum..
Skiter i dom, och börjar smsa med Myrra.
Tydligen halvsover jag,
för dom går in och häller Marmelad på Vanja. Och jag varken ser eller hör dom..

När vi vaknar minns jag att jag smsade, men inte vad!
Kollar i Skickat, men där finns inga sms..

Smsar Myrra och frågar vad jag skrev,
Tillbax fick jag detta sms:

"
Men du skrev inte så mke konstigt igentligen,
Du skrev typ:
- Jag är trött Men kan inte sova, Smutsig, photoshoy sake,
ah,allt snurrar, kan inte för tänka klart.
Och så sa du att du var sjukt irriterad, och att de hade hänt ngt med dig!:p<33
"


vem fan smsar i sömnen? ;]


Kommentarer
Postat av: vanja :)

mobil nördar smsa i sömnen ;)<3

fan va dum du va mikki! du skulle ha kasta dej upp ur sängen och slage dom ;)<3

2010-11-07 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0