AHHHHH

Tycker det är sjukt irriterande då man kollar in andras bloggar och ser hur roliga inlägg dom gjort fyllt med bilder och rolig text,
och efter det ska man försöka blogga själv. Ja då har man 0 ideer till ett bra inlägg. Man har inget roligt, eller ens något intressant att skriva om.Inget speciellt som har hänt, bilderna på kameran är urkassa eller så har man inte ens några nytagna bilder.
Man har liten kunskap i photoshop och gimp, och känns det onödigt att ens FÖRSÖKA knåpa i hop någon bild, äh vi skiter i det.
Jag vill kunna ha en blogg fyllt med inlägg om MIG, om MINA intressen,MIN vardag och MINA bilder.
Men det är de att jag har INGET att blogga om, och ja visst. Jag kan ladda in bilder på bloggen men det känns så tråkit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0