Viktorp.

Nu ha Pappa sålt stugen i Viktorp.
;'(
'
Jag har alltid känt mig hemma i Meselefors, ända från när jag var bebis.
Bodde där som bäbis och sen när jag var 4/5 flytta pappa till Övik och Mamma och jag till villis.
Sen hade vi "Torpe", Farmors stuga.
Va där i nåra år sen kom VIKTORP.
 
Asmysigt ställe de där! Vatten presis typ vi huse, lagård, 4hjuling och allt!
Va såå jävla mysit där!
Hade friends supernära oxå..

Sen kom Ju nya Friendsen oxå! Daniella hon med en blå 4 hjuling, samma som jag! :)
Körde race hade picnic med dom oxå.
Körde på fotbollsplan och i skogen, bort till bron och jaa, <3

 Hade cross ett tag men de va den blåa stora saken på 4 hjul som faschinerade mejj.

Alla skoterturer upp till sagatun och skoterstuga,tolkningarna och tolkningen som stukade min arm <3
JOHANNA! : Våran super Snökojja, med rutshis! ASNAJJS <3

Alla gånger där med JUlla, sandra och Bea <3 Fy så kul!


Båt å bastu,tunna och fyris,  skoter å livet! Det kunde inte bli bättre!

HAR SÅ JÄVLA MÅNGA MINNEN! 
 
I never forget the moments!


Rena drömställe <3


(HA FRÅGA PAPPA OM BILDER!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla gånger där med JUlla och Bea <3 Fy så kul!



--

:( jag dåe?

2010-05-30 @ 22:50:15
Postat av: mammi

Gumman, du bodde varannan vecka hos pappa till han flytta till ö-vik,jag bodde aldrig i meselefors.

2010-06-02 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0