Umejjå i dah!

Ume i dag.
Vägen dit var ju jävligt dryg! o.o
Sen va vi och fick svar på frågor vi ställt till forskare. PÅ Ume universitet
Sen fick vi fika och drog på nå ume "rymdsak", handlade då om rymdengrejjs.
Först såg vi en film om rymden, sen vart vi delade i 2 grupper, Ena fick fara upp och grejja med pussel och sånt.
Ena var i ett rum med upphöjjt tak  och så var det typ en film i taket och så. Venne hur man ska förklara.

Sen for vi till Icamaxi stället och skulle äta, Och såklart va ju Mc Dolnalds de enda maställe , och jag HATAR den maten! Istället gick jag Maja och Bea och köpte färska jordgubbar och åt till "midda".
Men ja kan inte fatta att vi blev mätta! På bara bär!

Men såklart hade jag lämmna mina pengar förrutom 100  spänni bussen. Och när jag äti jorgubbarna behövde jag mer pengar och då VAR BUSSEN LÅST! Så nää, jag fick inge pengar till att choppa, Men såklart tappa ja oxå en 10a så jag hade mindre kvar, Men Gullbea fick man ju låna av såklart! <3

Köpte då mina ascoola brillor :}



Man ser inte hu najjsiga dom är fram men jag ska lägga in en bild snart! :)

Pilotglasögon :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0