Ellabella idag!

Igenridning och de vart EllaBella :)

Hon busa lite när jag skulle ta in hon från uteboxen tillhovslagarspiltan. Sen gick hon jättebra och lydde mig men när vi sammlades på stora C volten,vart det tvärtom.Då blev hon stel och böjde ner huvve,och inte vart de lättare då.Sen vart de ställning i trav oxå, vilket jag inte fixa, sen galopp,inge stora problemas med det men hon krångla lite.                                                                                                                                                          
Tillbringa resten av tiden på stora C. Förrutom när vi skritta av.
Vart Nöjjd iaf! :)


Nu ska jag snart äta och busa med Råttizarna ett tag!

MIKKIIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0