Bea.Zazza.Ume

Tjah bloggän.

Ikväll red jag ZAZZA.
Gick ganska bra i början,men när vi skulle trava och ställa dom hedde hon ne huve. Och, de var ju jättedrygt så jag kunde ju int ställa hon för jag hade kontrollen på de hon gjorde just vi de ögonblicke.
Sen i galoppen fick vi inte heller tille.För hon eller snarare jag fixade inte galoppfattningen.
Jag vart ganska så irriterad! Kan ni gissa?

Och Emma sa att eftersom hon går på hackamore så kan de bli lite svårt! :P

Hihi, kag ork inte skriva mer om de ;P

Nu sitt jag och BÄjjah och snaska på götta som jag fick på praon.

Ume i morron! :)
Längtar! Ska förresten sova hos Bea i natt!

Kmr kanske träffa Veronica då :) Www.linglang.blogg.se


(förlåt för ett jävligt oseriöst inlägg men jag ha blivi SÄR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0