SÖRGÅRDEN DAG 8 :)

Helt plötsligt gatt vi vakna kvart över 7! :)

MEn det var ju såklart för att vi skulle ha tävling och hinna fixa allt och sluta ridläger kl 13.00 Hade reganat hela natten oxå!

Iaf, in och ut med hästar fika och gå banan. Blaskig och snuskig bana, så gissa om de va drygt?

Banan var hur lätt som hellst! Lärde oss omhoppningen på en gång oxå,SÅ,så,så blabla..
Sen Jag som första start,
Mikaela - Agassi.
Hoppade banan  så gott jag kunde. Fixade alla svängar och hinder bra. Men vid sista hindret, naturhindret var det så blaskigt och lerit så agassi vägra bara för att de va för lerigt?
Så juag fick 4 fel och gick inte med i omhoppningen...

Alva och Elsa T kom inte heller med i omhoppningen, men dom var SUPERDUKTIGA endå! 

ALLA VAR VÄRKLIGEN SUPERDUIKTIGA! <3

Sen när alla hoppat vart det prisutdelning, och
1: Miriam - Jolly   

2: "Pippi" Josefin - Pricilla

Har ingen aning om vem som  kom 3a, men jag.. Kom sist! Men jag är supernöjd endå!

Sen skrev dom sista i gästboken och så. Sen lunch och packa och sen Bye!

SAKNAR ALLA OTROLIGT MKE! <3

Pippi,Mima,Saba,Johannap,ElsaT,Linnea,ElsaM,JohannaA,Alva,Julia,Lisa,Elvira

<3

Byealla,

 

Och nu sen äre vanligt sommarlov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0