SÖRGÅRDEN DAG 4 :)

Dom vanliga morgonrutinena,
 
ut och in med hästar fika och sen....

RIDA!

Red i skogen den här gången, Trava och galopera i skogen nu!
RIktigt drygt och (SCARY) för han rusa bara i väg hela tin, före dom andra i ledet och dryga på,
Hate de!
No more uteritts gallop för mig , tänkte jag då, Men vänta så får ni se..

Sen mat , mockning Efter de red vi i padoken.
Hoppninge gick SUPERbra! :) Trodde aldrig att de skulle gå så bra!
Eftersom jag var ganska sadness , men helt plötsligt utbrister Yvonne BRA mIKKI! SNYGGT!
OOCh såklart vart jag gladare! :)

Sen flöt dagen på, bara som normal på sörgården! ;p


 Johanna p på Musse! :D



Sen på kvällen hade vi alla mke friendship! :D


Överst -- Elvira, johanna P
Josefin och bea :)
'


<- Lisa,  Linnea-> c:



smilar ,Johanna a och Mima :)



Bea och Mima :D


<--- Julia .. Elsa T --> :D


Saba och Alva me Mushe :P



OCh så, söta lilla j....  :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0