SÖRGÅRDEN 5 :)

YOu now, the normal things on the morning...
 
F
örsta ritten vart en snabb skritttur i skogen , kvistig och blöt stig! :D
Men jättenajjs bit! :)
Sen efter lunch hande  vi teori om dressyrprove vi skulle ha redan nu på kvällen!

Försökte visa hur de gick till! men de vart bara en massa prickar och kludd! SÅ, ni får klara er endå! :P Tänk att jag endå försökte! :P



Haha, jag äger(NOT).

Var så trätt så jag vart irriterad på allt , och tänkte ÅH JAG kommer då fan inte lära mig dehär på 4 timmar,
Men Ubernajjsia Julia uppmuntra mejj! Så, tillslut kunde jag de utantilll trots allt! :D
Sen kasta jagi mejj maten och som 2 på startpappret sen rida! ;D


Johanna på ragge! ÅP dressyren! :)



JAg på dressyren :)


LIsa! (Så lågt hoppa vi inte där! MEn eftersom de va dressyrprov så vart de inge högt! )




Lisa igen! :P skivan var ett svårt moment för några (AGASSI spec) va rädd för den! :p



Jag själv klara Dressyrprogramet me 145 p! :) Rättt najs, fast kanske inte...
 Jag har lärt mig framdelsvändnigar och ryggningar! :D 




VILL NI VETA MER ELLER NÅGOT EXTRA OM DAGEN SKRIV EN KOMENTAR DÅ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0