SÖRGÅDEN dag 7 :)

Morgonvanor.....

Borsta hästar och sen min grupp ut i skogen!
Det skulle tydligen bli hopp och galopp i skogen och jag gruva mig lite inför galopen!
Men Yvonne kom med ett gammalt stigläder och satte fast det runt halsen på han så jag lättare skulle kunna hålla mig kvar i galoppen ( eftersom han har gunghästgallop).

Märkte att när Ragge kommit långt bort ifrån agassi blev Agassi lite varmare i kläderna och ville komma ifatt.Men när dom va nära varann tog han det ganska lungt! :)

Och hindrena där gick jättebra att hoppa!  vi tog rundan 4 gånger! :)

Oiiiiihh! Det var HYPER roligt! Jag menare, roligaste uteritten nånsin!<3
Han hoppa så mjukt och allt bara flöt på! Inga krångligheter alls!

Efter de mellis och sen ridning igen! HAde då börja regna, så vi grupp 2 skulle ju nu rida i padocken..
Men Beas grupp skulle  rida i skogen och dom fick inte reda alls bara för det! Ganska synd! För de va somsagt asroligt :P

Vi tränade att hoppa, hålla sitsen och allt sånt till i de sista! Altså i morgon. För då blire Hopptävling! ^^
Vart dock ganska miini hinder eftersom underlaget var hyperblött, lerigt och geggigt! :/

Att  hoppa i spöregn, gegga och slask är inte bästa kombinationen kan jag lova. :P





Agassi löshoppas :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0