Kvällsgodis och musik

Sitter och lyssnar på musik, äter saltfläsk och dricker vatten.

Ganska bra kombi enligt mejj,
Och jag tror jag inte behöver säga vem jag lyssnar på, eller? x]
 
i kväll ha jag och bea iaf vari me alex,zack,jerry,robin,wille,nora,maja och Moa.
Bada först, alex spela minigolf så han kom sen, wille kom innan vi for på ok och som vi sen drog på tallen och åt mjukis och typ chilla..

Va inte såååååå himla kallt i dag.:D Kunde simma en liten bit, typ en och en halv meter högst men iaf,,
Bättre än förr! Bara dopp, och sen upp,

Robin och Zack hyrde båt så en liten båttur vart de ju, men aja så rädd att en spindel skulle komma fram ;S
Då hade jag kasta mejj i sjön på engång! Helt ärligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0