Hemma från söris.

ÄNTLIGEN hemma!
Eller, ja.. Det va ju asroligt men endå askul att kma hem :)

Bloggar om sörgården i morgon! Men typ milioner bilder och så! xDD

Men iaf,Jag red en ponny som hette Agassi, En fux en :P <3
Hyper söt och lite seg, men i did it! 
UNDERBARINGEN NR 1 <3

Och idag när jag gick hem från råttorna kom en hund och skrämde skiten ur mejj!
Den var lös och gick efter mig en bit och sen börja den morra åt mig! HUndjäveln va ju lös, de va en schäfe! Följde efter mig typ en hel jävla backe , morrade och höll på. sen i slute av backen vände den sejj om och kolla lustigt tillbaka på mig,

SKRÄMDE TOTOALT SKITEN UR MEJJ! ;S


Kommentarer
Postat av: Helena

Att du inte messade då har jag kommit o vridit huvet av hund dj....

2010-06-20 @ 11:19:22
Postat av: Sandra

SV; haha tack, din me<3 :D

2010-06-22 @ 12:23:38
URL: http://sandraabergkviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0