OBS, varning dålig humor!

Här kommer mitt då tillfälliga garv : (MSN)

Bea : men det laggarsönt;p<3333333 man ser typ massa sudd och dina ögon helt CRAZYYY! xD




 Bea- inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan

 Bea-har avbrutit inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

 Bea- inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

Bea -har avbrutit inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

 -BEainbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

 Bea- har avbrutit inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

 Bea- inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

 Bea- har avbrutit inbj
udan att starta videomottagning (med webbkamera).

 



(BEA SER MIG GARVA!):

Bea :ASSÅ WTF!??!?!;D<333

 

 

Hahah, är jag sämst eller? Hur kan man garva för detta?
Seriöst! Garvar än,
Snacka om DÅLIG HUMOR eller vad?!

aja, hoppas ni fattar!

 


Kommentarer
Postat av: Myrraa

HAHAHAHA nu fattar jag..

haha göllunge <33

2010-07-25 @ 00:29:51
Postat av: Myrra<3

Haha, du börja tydligen garva när jag oxå skull göra de lr när jag skulle visa xD <33

Du ä rolig du :))<3

som jag sa jag skull säkert oxå ha garvat ;D

PÖSS <33 ;*

2010-07-25 @ 12:08:58
Postat av: Hennulu

Haha! ;D

2010-07-27 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0