ECLIPSE I DA! :)

Sry har inte bloggat ny på ett tag(?) .

För att igår var jag i lövliden hela dan och sen funka inte internetupkopplingen.
Me julia och emelie
Vi bada och smådampa om man kan kalla det så? :P
Sen när vi busa i emelies rum kom ju såklart åskan. Vissa av oss vart skärrade men endel tex jag diggade de! ;P
Sen drog ja hemåt å då hade jag varken ström på mobilen eller tillgång till data.
men ladda mobilen då?! - Nej! Mobilladdaren sönder! Tyyypiskt!
Så det kändes ju riktigt roligt!

Vart då film me mamma och steffe, step up.
Inte bästa filmen. typ!

I morse funka inte datan hlr! ooh! Najjs?
Vart då bea, och råttor...

Råttorna ÄLSKAR banan!
E
ller hur bejjs?

Fan, gullhugo.. :)

Sen skulle jag igentligen hämta en laddare hos peddan men då fann jag min gamla sonyericsson.
z530 i.
Såklart tog jag den ist! :) Bra kvalla oxå, enligt nora som körde en gång i väggen med den mot tegel. Inte pajja den inte!
Perfekt mobil för mejj :)

Sen har vi nyss vare å sett ECLIPSE. Svinbra film :)
åh, jag och bea var ju så duktiga att vi ine fick sitta brevi varann  utan hon en rad över mejj, fixat! :D

Längtar till nästa,the last..

Så i morgon kommer mina takidaskivor,

Då gäller sterion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0