Bergvik

Ha vare i stugan i bergvik i helgen..

Bea hängde me och Julia hade nattis me.. :)

Vart en massa 4hjulingskörning (ja kedjan hoppa som fan hela tin!!^^ )
Damp!

Tolkning efter båten och fiskning.

De va asrolit att tolka på en pulka efter båten, ja skulle nog vilja se hur det såg ut! :)
Halva jag var under vatten medans fötterna stog rätt upp! hah, svinrolit! :)

Sen for vi ut till ön mitt i älven och ja tolka ju så klart ända dit. Vart ju en ganska lång bit, men haha! :)

Sen fiska jag och Julia, Bea å Nattis.
PÅ "GÄDDSTÄLLE" , men var nära på få upp en gädda men ist vart de 2 abbisar :)

Massa badning, badminton och kortspel.

Vi har ju lixom ingen ström! ;)


Inget att skryta över men.. Min första och Aldra Bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0