STALLET :D

Skolan gick bra, ingen inget måillasjukdom grejs :D

Kan inte säga mer än att det pratades nästan hela dagen.
det var information om allt..
Vi i grupp 1 hade teknik. Vi skulle göra en nyckelbricka.
Fila, såga.

grupp 2 hade musik och datasak.
 
Efter skolan for jag å köpte råttmat, sen hem!
äta dra till stalle.

Drog på stalle för att kunna se på matilda och emina..

Kom ju i deras tid, titta vad jag hade för lektion. 
Hade teori..

glömde  titta vilka som var i min grupp, men efter jag gått ut till smigge en stund titta jag vilka som gick i min  grupp.

tillah, marielle,isabelle och Emina..

Då hade de blivit fel  skriviti mina papper,
dom hade skrivit att jag red i grupp 3 kl 18.40.

Haha, braa att dom gjort de :D





En ganskaaa redigerad smeagol ;]]


Kommentarer
Postat av: Emina

haha klart bäst att dom skrivit fel ;D <3

2010-08-27 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0