damprubrik till..

..dampkväll

varee me bejjs såklart xd

dampade ut totalt, jävla damputbrott på oss båda,
beakåt och mikkidamp. ahmen så är livet lixxooom ;]]

I mrn äre utedag, ska inte ha en enda lektion inne.
Ska göra massa övningar och lekar tro ja?

Så notnajjs, får väll hoppas att det inte är kallt dåå, Mikkipucks har ju tup inga kläder..


Nämen i allafall, mamma håll på måla mitt rum (a')
 Nu är garderoben svart, listerna, elemänte, snart är 3 väggar till svarta och en vit ;) (L)
Blirfettnajjs :D



Sen kanske till ume i morgon,money money money, give me money  ;d


Kommentarer
Postat av: Myrra<3

om jag kunde skulle du få 500 av mig ;);) <3

2010-08-26 @ 21:13:01
Postat av: sandra

Sv1: Haha joo, dina bilde ä SUUPER snygga :D <3 Iaf dina egopics ;)

Sv2; Haha okej, ska kolla om jag ha då ;P Annars få jag väl far och köööp ;)HAha xD

Sv3; Jennifer? vilken klass? Är hon vuxen? xD

2010-08-26 @ 21:26:30
URL: http://sandraabergkviist.blogg.se/
Postat av: sanna :3

nice att du ska måla rummet ;D Själv sku jag vilja riva ner de gröna tapeterna i mitt rum xD

2010-08-28 @ 09:42:42
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0