Tråkig rubrik

Tråkig rubrik men glad text! ;)

Den näst trögaste skoldagen är nu avklarad!
Hade smått ont i magen hela dagen dessutom gissa om de gick segare då?
Hade Matte,eng,relion! (Har ISLAM  ;S Buddism skulle då äga de)
SUGI ISLAM, Enligt me.
LYKKO MATIILDA!
Men iaf, på Kemin skulle ´vi kolla hur dom "mystiska pulvren" va i vatten.
Skriva upp de och de och bla bla och bla.
Men på gympan va de 4 ringar, Jag Bassen och danne vart på lag,
Ja tro vi var en av lagen som fick mäst poäng, eftersom jag tog  3 påsar av gadhir. xD

Sen i kväll har jag varit med råttorna typ hur länge som hällst. Dursha och  min MP3! :)
Stalle i morron -dressyr. Vi får hoppas jag får Storbirk, storpållen som är så duktih.

Ska nog dra mig tillbax nu och försöka plugga lite.




MIKKIIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0