Kvällens flumm

Kanske inte flumm men lite damp kanske? xD
Va med Bea drog på folkan och kolla in discot som 4orna hade.
verkade vara ett ganska najjs disco!MIRA VANN JU EN TYP STOR BAD DELFIN! ;O

Men ist träffa vi maja, alicia, vanja och nåra i klassen och  så vare nåra i malgovik där.
Dampa för de mästa. Sprang runt och så.
Men när jag och bea hade köpt godis kom maja och snodde hälften av mee! :'[
Men jag fick tbx lite när jag sa att de va lakrits i men det inte va de! ;D
ååh, maja går att lura! <3

Imorron äre fodring.
Upp halv 7.
-
Jah hoppas jag int sommna där XD


                                         




Nu sitt jag me popcorn. Gött fåre va!



MIKKIIH


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, lilla korkade sötnos det var ju femmorna som hade discot. ^^ Och så tog du säämsta bilden på mig busiiunge! ;p

2010-04-23 @ 22:05:07
URL: http://thelifeofbea.blogg.se/
Postat av: Maja (;

MIKKIS!! VARE NT LAKRIS?!! DIN UNGE!!

2010-04-25 @ 20:35:24
URL: http://maiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0