Fodring i dag me!

Hade fodring i dag med!
Jag var med Bea och hjälpte till :}

Allt gick jättebra vi var 8 stycken som fodra.
Amanda, bibbi, Deras mamma,Natalie,Emilia, Emilias mamma, jag och Bea.
Det va ju bra, för det gick snabbt me mockningen..

Men i allafall..
När vi skulle ta ut Zazza till hagen var hon jätteduktig! Hon som busat i går var asduktiih.
Sen tog jag pokémon och Bea sockan. När vi väl kom ut blev pokkiz vild och dampa. Jag säppte henne och hon drog i väg till Ellas hage. men när jag skulle hämta henne lyssnade hon bra, Inge buus som tur va!
Mocka sen som giick assnabbt. Gjorde foder, hö, gav dom hö och en massa sånt.
Sen när vi skulle ha in dom gick de oxå mkeee bra!! Zazza var såå duktig men lite Glad kanske ♥
Sockan gick lugn och bra, ella me! Men alla va ju de.
Dukktiah HÄstar.

Sen ha jag å bea bara typ dega, ja har varit med råttorna, och läst mina Sörgården papper.

Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra!


MIKKIIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0